Werkwijze

Na het eerste contact via telefoon of email plannen we een vrijblijvend intakegesprek. Dit kan online of ik kom bij je langs om te bekijken hoe Simply Orderly je kan helpen. Op basis van de intake krijg je een voorstel met een plan van aanpak en de bijbehorende kosten. Na akkoord gaan we samen aan de slag tijdens een werkafspraak. Tijdens een werkafspraak wordt je stap voor stap begeleid in het proces van het maken van keuzes door middel van advies en coaching. Je beslist uiteindelijk altijd ZELF. Doorgaans duurt een werkafspraak 3 uur. Hoeveel afspraken er nodig zijn hangt af van het afgesproken doel.

Het resultaat:

Rust, ruimte en overzicht en een trots en voldaan gevoel!
Spullen hebben een logische en vaste plek en ruimtes kunnen weer optimaal gebruikt worden. Wanneer je dagelijkse leven blijvend geordend is leidt dat tot overzicht, rust en focus.

“Your home is a living space, not a storage place”

– Francine Jay –


Investering voor meer Rust, Ruimte en Overzicht

Geen enkel organizing project is hetzelfde. Het aantal sessies dat we nodig hebben hangt af van de grootte van je ruimtes, de hoeveelheid spullen die erin staat, de snelheid waarmee je beslissingen kunt nemen en de mate waarin je zelfstandig aan de slag wil en kan gaan. Er is een oplossing voor ieder budget.

Eerste stap

1 sessie (3 uur) | €165

Goede start

3 sessies (9 uur) | €445 (je bespaart €50)

Doorzetter

5 sessies (15 uur) | €750 (je bespaart €100)

Extra tijd

€55 per uur

Alle pakketten zijn inclusief:

• Reiskosten tot 15 km enkele reis vanaf Heemstede
• Tot vier weken na de (laatste) sessie support per telefoon of e-mail
• Research en shoppen voor opbergmaterialen (vanaf 2 sessies)
• In overleg kunnen spullen voor donatie en vuilstort meegenomen worden